Royale Noir: طرح مخفی ویندوز XP پس از سالها کشف شد

در یکی از روزهای پس از ارائه ویندوز XP ، در یکی از اتاقهای ساختمان "ردموند" ، شخصی که از اعضای بخش طراحی ویندوز بود ، یک طرح (Theme) جدید را ایجاد می کرد ، به این امید که شاید روزی بر روی ویندوز مدیا سنتر نصب شود. انتظار می رفت که این طرح با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران روبرو شود اما بنابه دلایلی با آن مخالفت شد و این طرح برای همیشه به فراموشی سپرده شد.

"W3bbo" از علاقه مندان برنامه های شبکه Channel9 وابسطه به مایکروسافت، هنگامی که در حال مشاهده برنامه "People Ready" بود پس از پخش یک آگهی تبلیغاتی متوجه ی Theme جدیدی برای ویندوز XP شد که تاکنون نظیر آنرا در جایی ندیده بود. او در وبلاگ خود می نویسد:

"در هنگام توسعه طرح Royale (که همان طرح پیش فرض ویندوز XP مدیا سنتر است) فرد طراح یک نمای سیاه رنگ را بصورت جانبی آماده می کند که افکتهای آن بصورت شفاف بود. نتیجه این تلاش طرح زیبایی شد که با نام "Royale Noir" شناخته می شد و حتی قابلیت هماهنگ شدن با آفیس 2003 را نیز داشت."

با توجه به آنکه این طرح هرگز از طرف مایکروسافت منتشر نشد بنابراین ممکن است دارای برخی اشکالات کوچک باشد مانند قسمت TileBars که اندکی تیره به نظر می آید. همچنین این فایل دارای برچسب مایکروسافت می باشد بنابراین نیازی به تغییر در فایل های UxTheme.dll نخواهید داشت.

اگر در حال حاضر بر روی ویندوز خود از طرح Royal مایکروسافت استفاده می کنید لازم است تا قبل از نصب "Royale Noir" آنرا حذف نمایید. این نخستین مرتبه ای است که این Theme منتشر می شود.

روش نصب:
فایل دانلود شده را که بصورت فشرده می باشد در مسیر c:windows esources hemes oyale noir باز نمایید. اکنون بر روی فایل "luna.msstyles" دو مرتبه کلیک کنید.

دانلود: Royale Noir
نظرات 1 + ارسال نظر
هادی امیری اردکانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.iranproje.mihanblog.com


سلام دوست من
ضمن تشکر از کار بسیار جالب شما
از شما می خواهم در صورت تمایل آدرس وبلاگ ما را جهت تبلیغات در وبلاگ خود قرار دهید تا در جواب کار زیبای شما ما هم جبران کننده باشیم .
مطالب وبلاگ ما سی دی ُ مقالات دانشجویی ُ پروژه های پایان ترم و و و و


یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق زهر بی سرو پایی نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد