درد و دل

سلام

حالتون خوبه ببخشید که این دومین پست که توش دارم درد و دل میکنم

ولی خوب نمیدون چیجوری بگم دیروز صبح که از خواب بیدار شدم ۱ احساس سر شدن تو زبون و فکم داشتم فکر کردم واسه روزه گرفتن که این احساسو دارم اما بعد از یک ربع که از جام خواستم بلند شم دیدم اینقدر هام شوخی نیست چون دستان از ساعد تا نوک انگشتام و پاهام از پایین زانو تا نوک انگشتام سر شدن طوری که نتونستم از جام بلند بشم به هر حال با هر زور و زحمتی بود با گرفتن در و دیوار از جام بلند شدم ولی خوب پاهام سر بود هیچ احساسی نداشتم و نمیتونستم درست راه برم و میخوردم به درو دیوار .

خلاصه به کمک دوست و خانوادم رفتم دکتر که اونم همینطور شگفت زده شد و به من بعد از کلی معاینه و ........... گفت که برو این آمپول هارو بزن اگه تا فردا که امروز باشه بی حسی پاهات و دستات کم نشد بیا پیش من بفرستمت آزمایش بدی و بری پیشه متخصص عصب چون این بیماری تو سنین خیلی بالا رخ میده و به تدریج شرو میشه اما برای تو ۱ دفعه و خیلی شدید شرو شده

ولی امروز نه تنها بی حسی پاهام کم نشده بلکه کف پام به طور کامل بی حس شده و تو غذا خوردنم . خوردن آب با سیب و نان و برنج و ............ هیچ فرقی برام نداره همش ۱ مزه برام داره تلخ

نمیخام از کسی محبت گدایی کنم فقط خواهش میکنم دعا کنین خوب بشه دست و پام

از همتون ممنونم .

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ http://gooshi_dastet.persianblog.com

salam.webloge jalebi dari.ishalla ke zoodtar khoob mishi.
doost dashti be weblogam ye sar bezan.
movaffagh bashi.babye

پیام چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ

فکر کنم به زودی میمیری

پویا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ http://prodigy.blogsky.com

بیا تو این شبهای عزیز توبه کن !

خدا ردیفت میکنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد