IsoBuster 1.8.0.1 Beta 1

 

IsoBuster 1.8.0.1 Beta 1

عالی ترین برنامه و میشه گفت برنامه ای منحصر بفرد برای بازگردانی اطلاعات شما از روی سیدی های سوخته. با این برنامه دیگه سیدی سوخته هاتونو دور نریزید چون همشون قابل استفاده میشه. با این نرم افزار میتونید اقدام به رایت سیدی و حتی شکوندن قفل سیدی هم نمایید.



حجم : 1.6 مگابایت
Download
Crack

منبع www.danlod.com








Ad-Aware SE Pro Edition 1.05 Full

 این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین ابزارهای نابودی تبلیغات و فایل های مزاحم می باشد که بنده نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص این محصول هستم.
شاید بسیاری از شما با این محصول آشنا باشید. ولی بنده به آن دسته از دوستان که تا کنون از این نرم افزار استفاده نکرده اند توصیه می کنم که اگر دوست دارند تا از شر مزاحمت های ابزارهای جاسوسی و غیر جاسوسی که بروی رایانه اشان نصب شده است و هدفشان مشتری زای و یا آزار و اذیت است و در بعضی مواقع حوصله شما را سر می برند از این ابزار کارآمد استفاده کنند.

البته بنده استفاده از نرم افزار مایکروسافت را نیز که در مورد همین مسئله می باشد را نیز توصیه می کنم و فکر کنم از لحاظ قدرت هر دو در یک سطح باشند. تنها با این تفاوت که این محصول برخی رشته های جاسوسی را نیز در رجیستری حذف می کند در صورتیکه در محصول مایکروسافت به دلیل مسائل امنیتی اینگونه نیست.

منبع خبر: WinBeta.Net
مشاهده: سایت رسمی شرکت تولید کننده
دانلود: Ad-Aware SE Pro Edition 1.05 Full







 

Proxy Manager V2.30

اینم یک برنامه برای مدیریت پراکسی سرور ها.




حجم : 683 کیلوبایت
Download
‍Crack

ابزارجست‌وجوی بتای یاهو

 

سرویس اخبار خارجی ایتنا - تنها چند روز پس ارائه سرویس جدید گوگل، یاهو نیز نسخه بتای ابزار جست‌وجوی شخصی جدید خود را معرفی کرد.نخستین بار یاهو در اکتبر گذشته موتور جست‌وجوی خود را معرفی نمود که کمی متفاوت با موتور جست‌وجوی گوگل بود.رقابت میان یاهو و گوگل رو به افزایش است و تنها چند روز پس از اینکه گوگل شروع به آزمایش طرح تاریخچه جست‌وجوی خود نمود، یاهو نیز نسخه بتای ابزار جست‌وجوی شخصی جدید خود را معرفی کرد.این ابزار جدید یاهو بنام Dubbed My Web به کاربران امکان ذخیره، به اشتراک گذاری و مدیریت صفحات وب را می‌دهد.در این ابزار، امکان افزودن یادداشت به صفحات ذخیره شده برای ...



سهولت مراجعه به آنها و برای ذخیره لینکی در صفحه وب و کپی محتویات آن صفحه وجود دارد.
ابزار جدید گوگل بنام My Search History نیز به کاربران امکان دسترسی به کلیه درخواست‌های جست‌وجو و نتایج آنها را در گذشته می‌دهد.

این گونه دسترسی به فعالیت‌های افراد در وب، حساسیت عده‌ای را درخصوص حفظ حریم شخصی کاربران بر‌انگیخته است، هرچند یاهو لینکی را برای مسدود ساختن وب‌سایت‌ها به منظور جلوگیری از آشکار شدن نتایج جست‌وجو ارائه کرده است.
هر صفحه‌ای در محلی شخصی ذخیره می‌شود، مگر این که در پوشه‌ای عمومی قرار گیرد. لینک‌ها را می‌توان آرشیو نمود و با استفاده از RSS آنها را به اشتراک گذاشت.

سایمانتک نرم افزار ضد جاسوسی خود را منتشر کرد


سایمانتک نرم افزار ضد جاسوسی خود را منتشر کرد

پس از انتشار اخباری مبنی بر توضیع نرم افزار جدید ضد ویروس کمپانی سایمانتک، این شرکت ظهر امروز تصمیم به انتشار عمومی یک نسخه آزمایشی از برنامه خود گرفت. علاقه مندان می توانند با وارد نمودن آدرس ایمیل خود در فرم مربوط، نسبت به دریافت رایگان این برنامه اقدام نمایند.
بنابراین بار دیگر شاهد ایجاد رقابتی جدید در عرصه ساخت برنامه های ضد جاسوسی هستیم و اینبار سایمانتک شانس خود را در برابر نرم افزار ضد جاسوسی مایکروسافت (MS Anti Spyware) امتحان می کند. پیش بینی می شود نرم افزار ساخته شده توسط سایمانتک با توجه به سابقه این شرکت در گذشته، علاوه بر آنکه از کارائی بالاتری نسبت به نمونه های مشابه برخوردار باشد دارای امکانات و ویژگی های جدیدتری نیز باشد. هر چند که برنامه مایکروسافت با توجه به خلاء موجود طی 3 ماه گذشته توانسته است از محبوبیت قابل توجهی بین کاربران برخوردار شود.
کمپانی های دیگر نیز همچون McAfee در این بین قصد خودنمایی دارند. بطور مثال این شرکت نرم افزار McAfee AntiSpyware 1.0 را به مشتریان پیشنهاد می کند. و اگر مایل به استفاده از یک نسخه آزمایشی از سری برنامه های ضد جاسوسی نمی باشید، نرم افزار McAfee با توجه به آنکه نگارش نهایی است می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
از تفاوتهای شاخص بین سه برنامه معرفی شده ساخت سایمانتک، McAfee و مایکروسافت آن است که نرم افزارهای دو شرکت اول قابل نصب بر روی هر نسخه ای از سیستم عامل ویندوز می باشند درحالیکه نرم افزار ضد جاسوسی مایکروسافت تنها قابل اجرا در ویندوز XP است. با این وجود نرم افزار مایکروسافت در هر سطحی رایگان بوده اما استفاده از برنامه های McAfee و سایمانتک مستلزم پرداخت هزینه است.
و اما مجموعه نرم افزار امنیت اینترنت سایمانتک 2005 (Norton Internet Security™ 2005 AntiSpyware Edition) از نگاه نزدیک؛ فراهم آورنده لایه محافظتی قابل اطمینان در برابر ویروسها، هکرها و هرگونه تحدید امنیتی دیگر می باشد. این نرم افزار که استفاده از آن بسیار آسان می باشد در حقیقت ترکیبی است از یک ضد ویروس، حذف کننده کدهای مخرب جاسوسی، دیواره آتش، سیستم پیشگیرنده نفوذ به سیستم از خارج، محافظ اطلاعات شخصی، محافظ هرزنامه و در نهایت فیلتر کننده محتوای داده های مهم.
جدیدترین نگارش این نرم افزار همانگونه که گفته شد از یک برنامه جدید ضد جاسوسی نیز بهره می گیرد که بصورت خودکار به شناسایی و پاک سازی تبلیغات و کدهای جاسوسی می پردازد. قابلیت دیگر نرم افزار جاسوسی سایمانتک آن است که در صورتی که یک برنامه جاسوسی بخواهد بصورت غیر مستقیم از برنامه ها و منابع اصلی سیستم عامل استفاده نماید نرم افزار آنرا نیز شناسائی و معرفی می کند.


منبع: WinBeta.Net


دانلود: لینک مستقیم
مشاهده: دریافت از طریق ایمیل









یاهو هاست رایگان ارائه می دهد


کمپانی یاهو در جهت تقویت موتور جستجوگر خود و کمک به بخش تبلیغات این شرکت تصمیم گرفته است سرویس کوچکی که زمینه فعالیت آن ارائه هاست رایگان به مشترکان است را راه اندازی کند.
شرکت اینترنتی یاهو از روز چهارشنبه تصمیم گرفت جهت انجام امور تجاری کوچک (Small Business) برای کلیه علاقه مندان امکان ساخت صفحات وب رایگان در زیر شاخه "Local" را فراهم آورد.
"پاول لیوین" مدیر بخش خدمات Local یاهو در این زمینه می گوید: "این حرکت به شرکتهای کوچک تجاری که قصد معرفی خدمات و محصولات خود بصورت آنلاین در اینترنت را دارند کمک خواهد کرد. ضمن آنکه مشتریان نیز می توانند با مراجعه به صفحه Local سایت، کالاهای مورد نظر خود را سریعتر جستجو نمایند."

مشاهده: صفحه عضویت
منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از CNet)









مایکروسافت: نرم افزار حذف برنامه های مخرب و مزاحم
نرم افزار جدید حذف برنامه های جاسوسی و مزاحم ساخت شرکت مایکروسافت (Windows Malicious Software Removal Tool) با بررسی دقیق سیستم عاملهای ویندوز XP، 2000 و Server 2003 فایلهای آلوده و مخرب، همچنین برخی ویروسهای شناخته شده از جمله ویروس بلاستر، Sasser و Mydoom را شناسایی و حذف می نماید.
هنگامی که عملیات شناسایی و پاک سازی پایان بپذیرد، این نرم افزار علاوه بر نمایش لیست ویروسها و کرم های اینترنتی یافت شده اطلاعات مربوط به اتصالهای درونی و بیرونی در سیستم را نیز گزارش می کند.
فایل گزارش تهیه شده توسط این برنامه با نام mrt.log در پوشه WINDIR%debug% ذخیره خواهد شد.
مایکروسافت قصد دارد نرم افزار خود را در دومین سه شنبه هر ماه بروز نماید و لیست برنامه های مخرب قابل تشخیص توسط آنرا مرتباً افزایش دهد.

دانلود: Windows Malicious Software Removal Tool
منبع: WinBeta.Net