BitDefender Antivirus

اینم جدید ترین فایروال که برای یاهو امده٬که نفوذ هکرها جلوگیری میکنه.نرم افزار خوب و کاملی هست.


 


۲.۷۱مگابایت
دانلود








Yahoo Group Downloader
با این نرم افزار میتوانید در یاهو به دنبال عکس یا موزیک دلخواه خود بگردین٬درضمن هرماه به شما مقداری فضا برای Uploadعکسها میده٬وبهترین عکس جایزه هم داره.



۸.۱۲مگابایت
دانلود







RAV AntiVirus for Yahoo! Messenger

سلام
این جدید ترین نرم افزاری هست که یاهو برای کاربران یاهو مسنجر گذاشته٬ یک انتی ویروس قوی هست که یاهومسنجرشماروپشتیبانی میکنه٬وحتی از بوت شدن جلوگیری میکنه. من که ازش راضی هستم توصیه میکنم شما هم دانلود کنید.



قیمت:۱۶.۳
۲.۵۰مگابایت
دانلود










 

به کمک این نرم افزار شما میتونین فایلهای خودتون رو به سادگی با دوستان خودتون به اشتراک بذارید. خوبیش اینه که کسی که میهواد از شما دانلود کنه احتیاجی به نصب این نرم افزار نداره و با اینترنت اکسپلورر فایلهایی که شما به اشتراک گذاشتید رو میتونه دانلود کنه.



39.95$
۱.۴۲ مگابایت
کرک به صورت غیر مستقیم
دانلود










سلام من اومودمک تا یه راهی رو بهتون بگم که چگونه میشه از فیلتر رد شین
اگه گفتین
نه بابا موتور نیست.
هاwww رو برداریم
نه
بهترین راه اینه
البته فقط برای ویندوز اکس پی
خوب میرین تو کنتر پنل
Network and Internet Connections
قسمت کانکتشن
یه جایی پائین تر از ادد و ری مو و نوشته ستینگ
وقتی که ستینگ رو زدین تیکه  proxy server  رو میزنین و دو تا جا هست براس نوشتن عدد هست.
اون وقت دو تا جا روشن میشه جای آدرس این عدد رو کپی کنین 216.148.246.69
 و جای پورت۸۰۰۰






خوب یاهو ام که پیشرفت کرده و حجم ایمیل ها رو زیاد کرده خدا عمرش بده




BeFaster

نرم افزاری برای افزایش سرعت اینترنت شما . با این برنامه دیگه سروری که به شما اشتراک اینترنت میده نمیتونه شما را قطع کنه و دیگه مشکل Send , Receive ندارید . این برنامه دارای دو حالت اتومات و دستیه که به هر دو شکل میتونید تنظیمش کنید تا سرعت شما را افزایش بده.


 


 


 

حجم : 2.3 مگابایت
Name:crsky
Code:1820367654118931803
Download

۱خورده اطلاعات

سرقت هویت کار بران حذف جدید ویروسها است
ویروسهای جدید نامه های آلوده را با نام اشخاص دیگر ارسال می کنند.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا , در حال حاضر سرقت هویت کاربران Spooh.ng به عنوان هدف جدید ویروسها و برنامه های مخرب مطرح شده است.
بنا بهاین گزارش در این روش مخرب در نامه های الکترونیکی از نام و نشانی جعلی برای فرستنده استفاده می شود در گیرنده نامه ها را دچار سردرگمی می کند , به طوری که در قسمت مبداء از نام و نشانی غیر واقعی استفاده شده و نام اصلی ارسال کننده نامه الکترونیکی محقی نگه داشته می شود , که در نهایت علاوه بر صدماتی که به دریافت کننده نامه آلوده وارد می شود سبب بی اعتمادی کاربران به نامه های دریافتی نیز خواهد شد.
گفتنی است نسل جدید این دسته از ویروسها با ورود به دفتر آدرس کاربران به کلیه آدرسهای الکترونیکی ذخیره شده دسترسی پیدا کرده و با نام جعلی به آنها نیز صدمه می زنند و یا نام یکی از آنها را به عنوان فرستنده انتخاب کرده که سبب اطمینان خاطرکاربر به باز کردن نامه آلوده ویروس خواهند شد.

لازم به ذکر است با توجه به مطالب فوق اگر پیام آلوده به ویروس دریافت کردید به احتمال زیاد نام فرستنده ای را که می بینید فرستنده واقعی نیست و دلیلی بر الوده بودن کامپیوترهای این فرستنده جعلی نیست و در مقابل اگر به شما اطلاع داده شد که پیام های آلوده به ویروس ارسال می کنید به احتمال فراوان این نامه ها از جانب شما ارسال شده و از همه مهمتر دلیلی بر آلوده بودن کامپیوتر شما نیست.





انتشار Patch جدید سیستم عاملMac OS X از سوی شرکت Apple

update کردن این نرم‌افزار مشکل امنیتی که در آن کشف شده بود را حل خواهد کرد. این عیب باعث میشد که ویروسی در وب ایجاد شود و از طریق ایمیل در همه جا پخش شود. همچنین یک مهاجم میتوانست با توجه به این مشکل برنامه‌ای بنویسد,با توجه به آسیب‌پذیری ایجاد شده به سیستم مورد نظرش نفوذ کند.این موضوع تقریبا هفته قبل عمومی شده بود,گرچه کسی که این مشکل را کشف کرده ادعا میکند که این مشکل را به شرکتApple در فوریه اطلاع داده است.
سرویس Secunia اطلاعات امنیتی منتشر شده را فوق‌العاده مهم ارزیابی کرده است زیرا بحث‌های Online راه‌های متفاوت زیادی برای چگونگی استفاده و بهره‌کشی از این حفره را متذکر شده‌اند. شرکتApple به صورت غیر معمولی برای انتشار این اطلاعیه طول داد تا خود را از نظر امنیتی خود را بروز کند. اما یکی از عاملین این شرکت جواب رد به این سوال داد که چرا موضوعی را از ماه فوریه تا حالا به تاخیر انداخته‌اند.
Philip schiller معاون مالی شرکت Apple در اطلاعیه‌ای رسمی گفته است قسمت امنیتی این شرکت کارها را طور جدی و سریع پیگیری میکند,تا خطری مشتریان را تهدید نکند. همچنین خاطرنشان کرد که سعی میکنیم دیگر همچنین مشکلی برای مشتریان ایجاد نشود.
به هر حال Mac به این شهرت دارد که کمتر به مسائل امنیتی توجه میکند. و کمتر مبحث امنیت را نسبت به ویندوز جدی می‌گیرد,به هر حال از Apple به علت آشکار نکردن نقص‌هایش در سیستم عامل OS X به اندازه کافی انتقاد شده است,و این موضوع به ضعف بخش امنیتی این شرکت مربوط می‌شود.
Apple همه کسانی که از Mac استفاده می‌کنند را تشویق کرده است ,که سیستم عامل MAC OS X راUpdate کنند , سیستم‌های خود را بروز در آورندتا در برابر خطرهای احتمالی سیستم‌های آنان در امان باشند. برای بروزسانی این سیستم عامل به این سایت بروید

۳تا برنامه ماله شما

برنامه

این برنامه به درد وقتی می خوره که یه مدت از نصب ویندوز می گذره و برنامه روش نصب کردیم و سیستم به تپو تپ می افته . این برنامه در این موقع به کارتون میاد . این برنامه جلوی کرش و یا هنگ کردن سیستمتان را می گیرد و فایل های زاید رو به گور می بره . و خداییش خیلی توپه حتما امتحانش کنید .



س 800 کیلوبایت

=  Download

=  سریال :

Name:www.piaodown.com

Serial:345397648132500990+1+1744161 












برای برنامه ها کار بردی قفل بزارید
شما در کامپیوتر خود از نرم افزار های زیادی استفاده میکنین که شاید دلتون بخواد بعضی از اون نرم افزار ها جنبه ی شخصی داشته باشه و کسه دیگه ای ازشون استفاده نکنه! اصلا تا به حال خواستین که برای برنامه ی مخصوصی پسورد بذارین .مثلا برای برنامه ی دیدن عکس یا فایل صوتی یا برنامه های گرون قیمت یا حتی Browser اینترنت!؟
 
ExeLock نام یک برنامه ی کوچک و مفید و راحت و آسان برای استفاده ی که به آسانی برای فایل های Exe نرم افزار ها کلمه عبور میگذاره و بدون اون رمز برنامه نمیتونه اجرا بشه‌! دستور کار برنامه همینطور که در تصویر زیر میتونین ببینین بسیار ساده هستش . فقط با انتخاب برنامه از لیست و یا از هارد و انتخواب پسورد و تایپ مجدد آن و کلیک رو Lock برنامه قفل میشه! برای بر گردوندن برنامه به حالت اول پس از انتخواب برنامه  و تایپ پسورد برنامه  و این بار کلیک روی Unlock برنامه به حالت طبیعی باز میگرده. همین!
این نرم افزار یسیار کوچک و خیلی آسون برای استفاده(همجنین خیلی مفید!!) رو میتونین از اینجا:
دانلود کنید با حجم 150 کیلوبایت
تصویری از محیط برنامه                                                                                             
http://crackz.ws/?i=18766 









یا هو ظرفیت ایمیل ها خود را افزایش می دهد

یاهو اعلام کرد ظرفیت سیستم ایمیل رایگان خود را از 4 مگابایت به 100 مگابایت ارتقاء می‌‏دهد.
شرکت یاهو اعلام کرد, از این پس ظرفیت سیستم ایمیل رایگان این شرکت از 4 مگابایت به 100 مگابایت افزایش پیدا می‌‏کند.
بنابر این گزارش, به گفته این شرکت همچنین یاهو برای کاربرانی که میل‌باکس خود را از این شرکت خریداری کنند محدودیتی در مورد ظرفیت میل‌‏باکس آنان قائل نمی‌‏شود.
این گزارش حاکی است, اقدام یاهو در جهت افزایش ظرفیت سیستم ایمیل خود به منظور رقابت با رقیب دیرینه این شرکت یعنی گوگل انجام می‌‏گیرد.
گفتنی است, یک ماه پیش گوگل اعلام کرد سیستم ایمیل رایگانی به ظرفیت یک گیگابایت در اختیار کاربران اینترنت قرار می‌‏دهد.

PAL Spyware Remover 1.1

برنامه هایی هستند که بدون اجازه شما و حتی بدون اینکه شما بفهمید از بعضی سایتها بر روی سیستم شما نصب میشوند و بعد هم اجرا میشند . این برنامه برای جلوگیری از این کاره و شما را در این مواقع مطلع میکنه و حتی جلوی پنجره های تبلیغاتی هم میگیره .




برنامه رو از اینجا بگیرید .
کرکشم از اینجا .