Internet Turbo 5.4

برنامه درخواستی !
این برنامه به شما کمک میکند که بتوانید سرعت اینترنت خودتان را افزایش دهید ولی از فیلتر رد نمیشه چون اساس کارش ساختن کش در کامپیوتر خود شماست.

بعد از نصب                              قبل از نصب
   

۲.۲۷۱ مگابایت
دانلود












IncrediMail Build 1710 

توضیحات: جدیدترین نگارش از برنامه محبوب کاربران اینترنتی یعنی Incredimail که توسط آن می توانید عکسها و طرح های پس زمینه زیبایی را به همراه صدایتان به نامه های الکترونیکی اضافه نمایید.


دریافت برنامه: Download     +      Crack
66/7 MB
















IM2 v1.4 

توضیحات: و این هم جدیدترین نگارش از برنامه محبوب Instant Messenger 2 که بوسیله آن می توان با سرویسهای مختلفی از جمله Yahoo و MSN/Hotmail و ICQ و ... به طور همزمان online شد. در این نسخه چندین ایراد اصلاح و نیز امکانات دیگری اضافه شده است. در صورت تمایل به مشاهده جزئیات اینجا را کلیک نمایید. ضمناْ ورژن ۵/۱ نیز به زودی عرضه می شود.

دریافت برنامه: Download    
FreeWare
















XPSecurity 2004e Build 1012

با این برنامه میتونید بطور کامل بر تنظیمات امنیتی ویندوز ایکس پی مدیریت داشته باشید و آنها را کنترل کنید.به گفته سازندگانش اگر میخواهید ویندوزی امن داشته باشید باید از ویندوز ایکس پی بهمراه سرویس پک ۲ و این برنامه استفاده کنید!!



حجم : 1.7 مگابایت
Download
Crack

Iranian Yahoo Messenger Emotion Sender

Iranian Yahoo Messenger 6 Emotion Sender Program

  • برنامه Iranian Yahoo Messenger Emotion Sender قابلیت ارسال تمامی شکلک های مخفی و غیر مخفی یاهو مسنجر 6 را به راحتی و با کلیک بر روی تصویر هر شکلک فراهم می آورد . هم اکنون نسخه 2.4 این برنامه برای Download فراهم می باشد . لازم به ذکر است این برنامه تنها با نسخه 6 برنامه یاهو مسنجر سازگار می باشد .

  • مزیت این برنامه نسبت به دیگر برنامه های ارسال شکلکهای یاهو مسنجر قابلیت فعال و غیر فعال کردن ارسال اتوماتیک شکلک هاست ، بدین صورت که با غیر فعال کردن گزینه Auto Send می توان در هر زمان تعداد بیشتری شکلک به پنجره چت در برنامه یاهو مسنجر فرستاد .

  • این برنامه همچنین دارای امکان دیگری هم هست که می تواند بر روی متن ارسالی در پنجره چت یاهو مسنجر چندین افکت را اعمال نماید .

        برای این منظور کافیست متن مورد نظر خودتان را در پنجره چت تایپ کرده ، سپس در برنامه Emotion Sender افکت مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی دکمه Put کلیک نمایید تا متن شما با افکت مورد نظرتان برای طرف مقابل ارسال شود .

  • همچنین برنامه ارسال شکلکهای یاهو مسنجر 6 دارای قابلیت پاسخ خودکار ( Answering Machine ) به پیام های دیگران در چت می باشد . در این قسمت می توانید با مشخص کردن چندین پاسخ و پرسش و سپس فشردن کلید Active Machine ، اقدام به پاسخ خودکار به چندین کاربر به طور همزمان نمائید .

Yahoo Messenger Simple Answerin Machine

  • تمامی افرادی که به شما یکی از پیام های مشخص شده را بدهند و برنامه به آنها پاسخ بدهد ، ID آنها به همراه پیامی که داده اند در لیستی که با کلید    باز می شود نمایش داده خواهد شد که با کلیک راست شما بر روی این لیست ( اگر خالی نباشد ) منویی باز خواهد شد و با کلیک بر روی گزینه Send Pm می توانید برای آن شخص پیام ارسال نمایید .

  • در ضمن با دابل کلیک بر روی کلیه پرسش ها و پاسخ ها می توانید اقدام به تغییر آن ها نمائید .

  • با انتخاب گزینه Always Top می توانید برنامه ارسال شکلک های یاهو مسنجر را همیشه بر روی تمامی برنامه های دیگر در حال اجرا بر روی دسکتاپ داشته باشید .

  • اگر می خواهید برنامه را در هر بار روشن شدن کامپیوتر بصورت اتوماتیک اجرا شود ، بر روی آیکن برنامه واقع در نوار پائین ویندوز کلیک راست  کرده و گزینه Auto Start را انتخاب نمایید . ( مطابق شکل زیر )

۱ دوست

سلام خووبید امروز ۱ دوووست باحال پیدا کردم تو اینترنت
خوب حتما میپرسین اسمش چیه
نمیدونم میزنه لیمو
حتما میگید لیمو که اسمه میوه ست که
خوب نمیدونم حتما لیمو دووست داره
راستی وبلاگ باحالی هم داره
حتما میگید آدرس وبلاگش چیه
خوب سب کن الان میگم
اینجا بزن برو تو وبلاگش ----------------------------------> لیمو
 











PC Security v6.31

توسط این نرم افزار میتونید بروی درایو ها ٬ فایل ها ٬ پوشه ها ٬ ایمیل ها و غیره کلمه رمز بگذارید تا دیگر افراد نتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند
حتی میتونید بروی Connection هاتون و قسمت های مختلف ویندوز کلمه رمز بزارید و یا حتی میتونید بعضی از سایت ها رو برویش رمز بزارید



PC Security, computer system security and password protection
PC Security

1.05 مگابایت
سریال
Name: takdownload.com
Serial: 69MI53W5BN5BNUS8

دانلود









Zone Alarm

اینم که همه میشناسیدش معروفترین Fire wall دنیاست برای جلوگیری از نفوذ هکر هاست
مثل ۱ سد جلوی کامپیوتر شما قرار میگیره و برای تمام کارای کامپیوتر از شما اجازه میگیره









15.3 مگابایت
سریال: k64g4-j259k-7vdp9-t248x3-34sj00
دانلود Zone Alarm Security Suite













Yahoo Toolbar with Anti-Sp

حتما همه شما تا حال یکی از toolbar های یاهو رو نصب کردید و از امکاناتش لذت بدید ام این برنامه متفاوته و علاوه بر امکاناتی که نسخه های قبلی داشتن (جستجو در اینترنت- استفاده از شکلک ها - دسترسی به ایمیل و اخبار- بازار بورس - آب و هوا و ... ) امکان منحصر به فرد دیگه ای هم داره که قبل از این باید از نرم افزار های دیگه استفاده میکردین ضد هک و ضد جاسوسی



حجم برنامه : 2.95 مگابایت

دانلود برنامه 


 

Y!TunnelPro v2.0 build 352

اینم آخرین ورژن این آنتی بوت معروف که به درخاست ۱ کی از بچه ها گزاشتم
برنامش رو میتونین از اینجا بگیرید .



 

 


سریال برنامه :

Ts8b4-X53yX9-2AaUy6-XdBnAe-54bCtR

afyc8-fkc5c9-b34rb2-djtr4s-funbs3

eytyk-66yses-8ds5es-f4fsy5-knatbj

ej4t2-k8dd9r-uer934-jt3k7b-asbbfx













PC Bug Doctor 1.0.0.3

شاید تا به حال به پیغام های خطایی بروی سیستم خود مواجه شده باشید که این نرم افزار کامپیوتر شما رو اسکن میکنه و مشخص میکنه که اون سیستم از کجا ضعف داره که اون Error ها رو میده.
فقط سعی کنید برنامه رو مستقیم بدون استفاده از دانلود کننده ها دریافت کنید.



۵۷۳ کیلوبایت
سریال
Name: fix875
key: 3147f282

دانلود

 












Serials 2000 v7.1

این برنامه فقط با دادن اسم برنامه در موتور جستجوش میتوانید سریال برنامه رو در کمتر از ۱ ثانیه بگیرید.



۴.۷۸۷ مگابایت
دانلود

ضد هک با امکانات بسیار بالا :‌ Qbik NetPatrol v1.1
 

یک ضد هک بسیار بسیار قوی که طبق ادعای سازندگان برنامه از همه برنامه ها قویتره و با امکاناتی که داره کام‍پیوتر شما تبدیل به یک سد محکم در مقابل هکر ها و برنامه های جاسوس میکنه... 

 

حجم برنامه : 3.8 مگابایت

زمان دانلود :

اتصال 33.6 کیلوبایت : 17  دقیقه و 4 ثانیه

اتصال 56 کیلو بایت : 9  دقیقه و 15  ثانیه

اشتراک پرسرعت 128 کیلو بایت : 3 دقیقه و 17  ثانیه

 



سریال برنامه: K0D78720RRKC9G5944DHWL3

دانلود برنامه 











Smart-PS

با استفاده از این نرم افزار میتونین پسورد یاهورو در بیارید کار کردن باش مثل همون Magic-PS هستش این برنامه رو هم میتونین از اینجا بگیرید .









Dark Mailer

اینم یک Mail بمبر خیلی قوی هستش ۱۰۰٪ هم کار میکنه از اینجا میتونین بگیریدش .