لیست کامل به روز رسانهای این ماه مایکروسافت

مایکروسافت آپدیتهای امنیتی این ماه را عرضه کرد. مثل همیشه این آپدیتها بر روی Microsoft Update در دسترس است. در پایین 6 تا از این آپدیتها همراه با توضیخات قرار دارد:

1. MS06-004 : آپدیتی بحرانی برای اینترنت اکسپلورر (910620)
این آپدیت برای از بین بردن حفره ای در IE است که در موتور ترجمه ی گرافیک است.

2. MS06-005 : آپدیتی بحرانی برای مدیا پلیر (911565)
یک آسیب پذیری در پردازشگر فایلهای صوتی در مدیا پلیر وجود دارد که این آپدیت آن را از بین میبرد، این نقص در مرحله ی بحرانی میباشد.

3. MS06-006 : آسیب پذیری در پلاگینهای غیر ماکروسافتی در مدیا پلیر (911564)
این آسیب پذیری در پلاگینهای یر ماکروسافتی دارد که باعث میشود حمله کنندگان کامپیوتر قربانی را بوسیله ی IE کنترل کنند ، در مرحله ی مهم است.

4. MS06-007 : حفره ای در TCP/IP
این حفره که در TCP/IP است باعث میشود تا سیستم ، سرویسها را رد و انکار کند، به عنوان مثال در زمان اتصال به اینترنت ، سرویس اینترنت را رد میکند و اتصال قطع میشود.

5. MS06-008 : آسیب پذیری در Web Client که باعث کنترل سیستم میشود
یک آسیب پذیری در Windows Web Client Service که به حمله کنندگان اجازه میدهد تا کامپیوتر قربانی را در اختیار داشته باشد.

6. MS06-009 : آسیب پذیری در Korean Input Method Editor
یک آسیب پذیری در ویندوز و آفیس در قسمت Korean Input Method Editor ، که به حمله کنندگان اجازه ی کنترل کامل را میدهد.

همه ی آپدیتهای بالا مهم هستند و برای داشتن یک سیستم امن لازم هستند.

همچنین ماکروسافت امروز آپدیتهایی برای نرم افزاهای Outlook , PowerPoint 200 , همچنین یک Malicious Software Removal Tool جدید عرضه کرد. همچنین Windows Media Player 10 به روز شد و به 3990 ارتقاء یافت.

مشاهده: آپدیتهای این ماه
مشاهده: Microsoft Update

valentine

 

             

            

          

           Happy Valentine 

 

 

 

نسخه آزمایشی مروگر اینترنت اکسپلورر 7

 امکان پاک کردن "History" این نرم‌افزار برای پاک کردن کلمات عبور و اطلاعات مهم از روی کامپیوتر است.
این مرورگر قادر به اجرای چندین صفحه سایت بر روی یک پنجره ویندوز برای استفاده آسان و سریع است این ویژگی را مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا نیز داراست ولی مایکروسافت اعلام کرده است که این ویژگی در اینترنت اکسپلورر 7 قابلیت‌های بیش‌تری نسبت به فایرفاکس دارد.

مایکروسافت در مرورگر جدید خود امکانات مربوط به گرفتن پرینت از صفحات وب را نیز افزایش داده است.

اینترنت اکسپلورر 7 استفاده کنندگان را قادر می‌سازد که حاشیه صفحه را تنظیم کنند و صفحه را به دلخواه خود برای پرینت گرفتن صفحه‌آرایی کنند. استفاده‌کنندگان همچنین قادر خواهند بود که فقط اطلاعات مورد نیاز هر صفحه را پرینت بگیرند و مانند گذشته مجبور به پرینت گرفتن کل صفحه نیستند.

همچنین این مرورگر امکان ارتباط آسان مشتریان با انجمن‌ها و کلوپ‌های ورزشی، خبری و بلاگ‌ها را فراهم می‌آورد.

جدید: مایکروسافت با انجام یک تغییر کوچک نسخه آزمایشی مرورگر خود را به Build 5296 ارتقاء داد.

دانلود: Ie 7.0 Beta 2 Build 5296
مشاهده: سایت رسمی مایکروسافت

 

 

ZoneAlarm Internet Security Suite

نرم افزاری جامع و قوی برای محافظت از کامپیوتر شما در اینترنت میباشد . این نسخه از نرم افزار قادر است با داشتن امکاناتی از قبیل( Antivirus و Anti-Spyware و Triple Defense Firewall و Spam Blocker و Anti-Phishing Protection و ID & Privacy Protection و Email Security و IM Protection/Parental Control) از هر نظر حفاظت سیستم بر عهده بگیرد.درمورد به روز رسانی این نرم افزار باید بگویم که پس ار وارد کردن شماره سریال مخصوص به ثبت این برنامه که همراه لینک دانلود ارایه مشود این نرم افزار پس از هر بار اتصال شما به اینترنت خودرا به روز میکند و از مزایای مهم این نرم افزار دیوار آتشین قوی آن است که سبب میشود حتی اجرای فایلهای مشکوک در سیستم تنها با اجازه شما انجام شودو دیگر آنکه منابع سیستمی کمی را اشغال کرده و باعث میشود که در هنگام اجرای برنامه سرعت سیستم شما کم نشود در پایان حتما توصیه میکنم این نرم افزار را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

ZoneAlarm Internet Security Suite

Download Accelerator Plus 8.0.3.5 Premium

نرم افزار Download Accelerator Plus یکی از برجسته ترین دانلود منیجرهای دنیا است. این برنامه سرعت دریافت فایل از اینترنت را تا 300% افزایش می دهد و قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت و برطرف کننده خطاها را داراست.

این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.

Dap با مرورگرهای Netscape، اینترنت اکسپلورر و اپرا کاملاً سازگار بوده، از تمامی اتصالات به اینترنت از جمله dial-up، cable، DSL / ADSL و T1 پشتیبانی می کند، دارای قابلیت زمانبندی برای شروع و خاتمه دانلود می باشد و ... .

 دانلود: Download Accelerator Plus 8.0.3.5 Premium
توجه:کرک در داخل فایل فشرده می باشد.